14:57

SHOOO FAAAAN!!!!
Idag vare lucia grej i skolan :) jag garva ihäl mej när dom sjöng ( taskigt ) men aahja! Sen vi gick te skolan men jag gjorde ett No-prov ( omprov ) KLARADE DET!!!! :D:D:D:D:D:D AS-GLAD VAFAN!!
Aahja, sen typ vi åt och gjorde dendär tävlingen igen ( ska äta 2 grejer av varje rätt )
Och sen vi gick ut, sen gick jag, Empa och Ronja te aah ska inte säga namn, men dom typ aah! Lr dom kmr dampa om jag säger att vi ÄGDE dom!!!! För det gjorde vi ju ( som vanligt )
Men sen aah pyssla vi lite och nu är jag hemma och snackar i telle och sånt....<3

Empa, jag<33

Jojjo :)

VÄRLDENS ÄCKLIGASTE SKOLMAT LR?!

Jag, Empa och Ronnja :) <33333

Ronja, jag och Empa :D<33

Ronja, jag och Empa:)

Ronja, jag och Empa :P

Empa och jag (a)<3

nån fågel jag gjorde på bilden :P (a)<3

haha x''D mina ögon x'P

PussPuss/Liisa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0