17:06

Shooo faaaan! :)
Just nu sitter jag och har svårt att andas har ju f*cking låsningar i ryggen och annat! Och jag chattar och lyssnar på Issa - Den kärlek du ger mej <333 Så j***vla bra!!!! :'D och aja, jag vet inte va jag ska göra mer idag lr jooo vänta på att pappa ska kma hem. Han har sagt att jag MÅSTE göra fucking tråkig ENGELSKA!!!! :''''( -.-'''' 
Igår gjorde jag typ engelska 3 timmar! :''O
aja today:

Jag vaknade klockan 06:00 som vanligt, sen duschade jag och efter det klädde på mej och messade :) 
Sen gick jag te skolan och hade typ So -.-'''' Och efter det engelska då skulle man beskriva en låt man tkr är aaaaas-bra! Då beskrev jag " Issa - Den kärlek du ger mej " och sen hade vi bild mej min mentor kom och sa att jag skulle gå te nån extra svenska tant :'S aja sen åt vi och gjorde dendär tävlingen som går ut på att vi ska ta 2 saker av varje maträtt och idag va det så j*****vla äcklig mat!!! :O asso jag mådde illa efter men, men!
Sen vi åkte med skolan te is-hallen och sen gick jag och Patten och köpte kakor x''''''P Och sen satte vi oss under en tunnel och lyssna på
Issa feat Linnea Nord - Vill bara glömma tror jag den heter :O (: Sen gick vi och mötte Maaaaaanooooo!!! Och Marcus och nåra fler killar...Sen gick vi te simhallen och sen gick jag hem 6 kilometer -.-'
Men nu är jag hemma somsagt!


PussPuss/Liisa<3(a)

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: :D jo bara bra här med! kul att du gillar min musik!!:D

2009-12-11 @ 06:56:22
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Liisa (a)

BRA! :)

asso jag kan inte kommentera på din blogg Issa :(

( om du ser dethär )

2009-12-11 @ 13:05:45
URL: http://llce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0