(:

hejhej (:
asso fattar inte varför jag inte bloggar, ingen läser typ ändå så det är fan onödigt x''''D
Hhahahha aja :), idag har jag vart i skolan, hade engelskaprov typ.... vene riktigt hur det gick men jaja!<33 (:
Juste igår gick jag te en såndär massage och dom knäckte ryggen eftersom jag hade nåra låsningar i ryggen och problem med rev-benen!! men-men! ;D 
sen igår oxå på idrotten fick jag ont i huvet och mådde fett illa och började skaka pga att dom knäckte ryggen :''(
Men-men! (a)
Nu lyssnar jag på musik och chattar lite med olika människor :D

jag (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

eru 97a?

2009-12-05 @ 18:28:53
Postat av: Liisa (a)

aah det är jag

2009-12-09 @ 17:25:53
URL: http://llce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0