Johanna Sommerville <3/
Johanna, faaan! Jag saknar dej. Va så sjukt länge vi bråkade... Och lixom hur kunde vi?! :'(
Vi stog på skolgården och skrek hora, fitta och andra ord som JAG iaf INTE menade te dej...Men du vet ju själv att man säger saker te folk som man kanske inte ientligen menar :(
Men Jojjo faaaaaan jag älskar dej!<333 Här om dagen låg vi och messade och vi skrev gamla minnen te varandra! Och jag garva ihäl mej! Det va så j***vla kul när man tänker på allt vi 2 DU och JAG har gjort och gått igenom!!!!<333
Jag vill att allt ska bli som förut, när INGENTING gick före vår vänskap! :(
JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR DEJ SJUKT MKT GUMMAN!
Och lixom faaan, går inte att beskriva hur mkt du fortfarande betyder för mej. Även om din pappa ringde och skrek på mej och jag käfta emot kan jag umgås hur mkt som helst med dej, vår vänkap ska ju inte direkt krossas igen föratt din pappa skällde ut mej?! :O
Haha nu började jag igen med att SKRIVA hur jag knr ist föratt säga det face 2 face! :)
Men du, vi måste fan träffas snart!<33

LIISA EKLUND ÄLSKAR JOHANNA SOMMERVILLE
LIISA EKLUND <3 JOHANNA SOMMERVILLE

Jag under och Jojjo över :P

Jag med röd och Jojjo ( andra OFC då )

Hehe jag ligger och Jojjo står :'D

(
Bara gamla bilder hade jag ) ( vi har ju INTE tagit nya )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0