äcklig mat så äter ingenting idag helle;)

tjenare, idag har jag vart i skolan som vanligt...
efter skolan drog jag och emelie hem t mig, vi typ snackade lite och skit. sen drog vi ner t alby.
vi va där några timmar sen gick vi t busshållplatsen där emelie skulle ta bussen hem och fixa sig och sen åka t alex,,.<3
nu är jag hemma iaf, snackat i telle med jonte<33 och messat med jocke.
ska typ sitta vid datorn lite nu;) tråka... har ingenting annat för mig;'(

MESSA OM DET ÄR NÅGOT!!:)

PUSS!

" Min dator är skiit seg just nu så pallar inte ladda upp alla MILJARDER bilder på mig och emelie från idag;) "

Carro och jag igår ( tror jag )

Emelie, Carro och jag igår ( om det va igår )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0