;D

tjuueeeh,, igår va jag och mamma i farsta sen drog vi t stan och köpte en jacka som mamma ska lämna tbx idag:S vill inte ha den, den va fan konstig!!!:O:O:S
men sen åkte vi t låsatsmormor ( annika ) skulle hämta saker som va morfars men aaah. sen åkte vi hem och kollade på alla saker.. fanns en cook fiiin tavla fan!!!:O jag brukar INTE gilla tavlor men det va cook fin asso:D
snackade men jocke på kvällen också, vet inte om jag somnade i tellen:S men ahja.

idag har jag kollat på teve och chillat i soffan.. är typ ensam hemma så det är ganska nice:P
vet inte vad jag ska göra idag.. ha tråkigt som vanligt kanske?! not good(Q)

aja puss:*

 JAAAAAAAAAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0