Emelie gästbloggar ♥

Tjo !

Nu är det så att jag tycker det går jävligt segt framåt med hennes uppdatering så kan hjälpa henne på traven lite !
Och för er som inte vet eller jag tror alla vet men i alla fall så heter jag Emelie ( Fransas ).
Går i samma skola som Liisa ( Strandskolan ) och i samma klass !
Och ja, ni har nog hört en hel del om mig ;) hahah
I alla fall så har inte Liisa så mycket tid för bloggandet just nu för tillfället !
När skolan är igång igen är det mycket läxor som måste göras .
Därför tänkte jag skriva så det blev något nytt att läsa =)
Jag har i alla fall precis eller inte precis men för en stund sen ätit jordgubbar som mamma köpt =D
Hahahah,, okej kanske en fördel att berätta om dagen idag !?
- Jag var med Liisa och Carro och vi åkte till Farsta och Liisa köpte en svart tröja och 2 svarta linnen !
Jag köpte ett lila nagelack och Carro en ny mascara (= <3
Nu är det bara hoppas på att Liisa får tillbaka sin blogglust igen ,
ni kanske kan hjälpa henne !?
Jaja, nu ska jag svara på alla sms som folk bombar mig med hela tiden !
Ha en trevlig kväll alliohopa ;D
Kyss // Emelie §


Jag och Liisa i vintras (a) <3
Jag älskar dig grovt mycket bästavän !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0