Jonathan Hernandez ♥ Liisa Eklund - It's true friendship!

 

Jag Älskar Dig Gubben!
Jag kommer alltid att finnas för dig som du funnits för mig.
När jag är ledsen säger du t mig att jag ska ringa dig, du verkligen bryr dig. På riktigt!
Det va ett tag sen vi va med varandra sist, det va några veckor:S Det känns iaf som enn evighet.

Du är skiiit söt i din personlighet och i ditt utseende.
Jag kmr ihåg första gången vi träffades, utanför Time. Någon dag efter vi blev tsm. ´Fast vi hade setts på Bollmoravallen innan, det va där jag fick ditt nummer...
Aja det ända jag ientligen ville skriva va att Jag Älskar Dig Bror<3


Kommentarer
Postat av: jonathan hernandez

älskar dig också liisabästa kompisen man kan ha (L)

2010-05-21 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0