klaga inte på att jag bloggar lite-.-' jag HAAAATAR att blogga!!!:O

hellu:$ igår kom ju min kusin viggo och hans mamma och pappa. vi åt sen snackade, sen kollade jag på film med viggo. sen gcim vi ner och fikade typ, AHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHH faaaaaaaaaaaaaan vad han smulade:P okej ni har ingen humor:Ö:Ö:Ö<3

sen typ kollade vi på allas morfars saker... så nu har vi det vi vilde ha och dom det dom vilde ha!
sen åkte dom hem och jag gick och satte mig vid datorn,,.
på kvällen snackade jag i telle med jocke, messade med emelie, anton och benjamin typ...§§

aja idag skulde jag ientligen åka t stan t mammas jobb och möta hon där men ska vara med emelie istället . men imorgon ska jag ju t tandläkaren''/ så efter det ska jag och mamma åka t sickla:D<3

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0