ta mig som jag är elle ta mig inte als!

asso folk ska alltid hitta fel. så j*vla onödigt!
jag är inte den perfekta personen men jag försöker iaf, alla säger att jag snarare försöker förstöra för dom andra, och att jag försöker vara jobbig.
vissa " älskar " elle iaf gillar mig för den jag är, jag kan inte helle acceptera ngn som inte accepterar mig tillbaka!
hurfan ska det gå då lix?!
 och folk brukar fan alltid klaga på att jag är jobbig, men då om man är bortrest och inte kan messa brukar dom säga att dom saknar mig.
så ientligen är jag väll inte lika värdelös som jag ibland tycke och vissa andra tror elle tycke!:S
OCH JAG SKA FAN SÄGA EN SAK!!!
innan ni dömmer mig elle folk everhuvetaget från UTSIDAN kan ni fan märka hur den personen är inne i sig asso sin personlighet. äre bara utsidan som spelar ngn roll elle?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0