rubrik

okejokej emelie, chilla haha!<3

eh okej jag ska försöka blogga men a.

okej igår var jag iallfall hemma och såntdära, packade och skit:)
sen runt 5 gick mamma, pappa och jag och min syster till coop och typ köpte saker:S vet inte vad, dricka typ.
sen gick vi till gusten, kikki, alice och axel.
där var också amanda, ludvig, leffe, tette, alex, micke, annika, edvin, crille, oskar, hasse, sussie, peter, oscar och massa andra....;d
det var sjuuuukt mycket mygg där-.-' är myggbiten överallt!:'(
men aja, vi var inne lite sen gick jag, amanda, alice, edvin, oskar, ludvig och a vi ut och hopppade på ngn sak:P asso från ngt högt, som en hoppborg fast ah inte riktigt hahaha!:Ö:Ö
jag höll alltid för näsan;ö fattar inte varför, trodde väll det var vatten eller någonting såntdära haha!<3

aja vi åt, kollade film, hoppa lite mer och a gjorde massa roliga saker!:D

sen runt 02:30 gick jag hem!:)(Y)

KANSKE kommer bilder på när några hoppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0