muuuuuuuuuuuuuuuuuuuusiiiiiiiic

shulullulu!<3

sitter aldrig vid datorn längre å orkar ine blogga genom mobilen>.<

men i tisdags va? så va min klass på rättegång, på onsdagen hade vi rättegång i skolan.
sen torsdags utedag me 7an:DD
puulka o skiit;))))<3
men de va gaaanska kul ändå,, o igår åkte jag o julia till centrum för hon skulle köpa en julklapp till sin lillebror o sin mamma, sen skulle hon käka sen skulle jag käka o egentligen skulle vi kolla på andreas, andre, crille o leos hockey träning men vi orkade inte dra dit sen::$$$$

efter jag käkat gick jag till gården där jimmy, pg, emil, robert, johan, petre el va hon heter, julia o nååågra fler i 9an va däär....:))))
sen drog alla förutom johan, petra, jag, julia, emil o rooobert.
hahaha de va fett kuuuul!:ÖÖ hahaha aja typ 11 hämtade pappa mej för jag palla fhan inte gåå upp för backen:Ö haha så vi stjussade hem julia också;´´DDD<3
o idaaag harr jag éj gjort så myyycke faktiskt, duschat, musik, data, kollat gran, gjrot ngn choklad grejs(L)

ville dra t farsta me mammi idag för ska köpa en grejs t pappa men mamma o han skulle typ fixai källaren-.-'
så på onsdag el tisdag el va mamma saaa så ska vi åka dit för hon ska klippa seeeeeeeej!!!:DDD<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haru gjort blonda slingor på ditt hår som du sa att du skulle göra fööörlängesen

2010-12-18 @ 15:18:38
Postat av: liisa

Jag hade ju färgat håret svart o mörkbrunt så många gånger innan så de tar tid att få ut den mörka färger.

Man måste vänta 5-7 veckor mellan varje slingning>.<

Men efter juuul ska jag slinga igen o när jagä blooong ska jag göra liiite möörka slingor också!!!:DDD

2010-12-19 @ 12:02:55
URL: http://llce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0