rubriiiikis

tjenare, har knappt vart inne på datorn ssåååååå!:D
iaf.
de har vart skola såklart måndag-fredag.
i fredags kom min lillkusin viggo, o johanna slaggaade hos mej.
men först träffade vi julia, oa, rikhard tror jag han heter o massa andra av doms kompisar.....:) ( dom kom senare )
när jag o johanna kom hem satte vi oss o kollade på min nya film ( Klara ) äääälskar den!:DDDD
vi somnade typ 06:00?;s
sen vaknade jag av att viggo sprang omkring utanför min dörr o typ ba: vem bor här?:S:P:)
hahahah!:)))

efter några timmar när vi vart ute o¨åkt pulka me viggo drog jjag o johanna till henne, jag somnade i hennes säng medans hos gick ner o bakade choklad muffiins till någon innebandy grejs§

senare på kvällen sen kom mamma o sara o hämtade mej för jag orkar INTE gå upp för backen till mitt hus-.-''''''
hm, jag badade när jag kom hem, sen käkade sushi ( stavning ) me mamma, pappa o sara<3<3<3

efter de snacka jag i telefhon me Oa o sen somnade jag:'))<3

 - några veckor sen:DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0