Ännu en rubrik :S

Hejsan alla!

Idag har jag vart i skolan som vanligt,blev utkastad av Anders!!! :O
Fättt dum yaow!! :@

Men sen vi hade No prov idag...Hoppas jag inte behöver göra om jag pallar inte det.


Jimmie verkar iaf lite gladare på mej nu!!!! :D
Inte mkt men lite lite men det betyder mkt för mej :D:D:D:D<3333333


Aja har käkat nu också elle för ett tag sen och nu chattar jag med Simon och lyssnar på musik :)

Asso gud va många som klagar på en sak jag gjorde :O
Fast dom sa att det är inte deras ensak men aja....
Men iaf ska typ vänta på att Jimmie ska logga in måste snacka med han typ...
Men får väll vänta en timme t han brukar ju logga in vid 9!

Men aja ha det sääääämst! :)

Puss / Liisa <3

 
Hanna,Ebba :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0