Förlåt att ja loggar in på din blogg. men jag måste få säga det !

Förlåt att jag loggar in på din blogg bara sådär, men jag måste få säga det!

Det har vart du, bara du, som förstått mig när jag mått skit, eller rättare sagt mår skit.
Det är bara du som någonsin kommer bry dig ända inifrån.
jag vill ha dig tillbaka :'( vi var så jävla taiita och jag saknar det. vi slagga typ varje helg, vi gjorde fett med roliga saker och jag saknar det. Jag älskar dig och det måste du veta! När jag ser upp mot himlen tänker jag att om jag inte finns, hur mycket lättare det skulle bli! Varje gång jag ser ett ställe som du och jag alltid var på börjar jag alltid att gråta, jag älskar dig något så otroligt att inte ens världens smartaste skulle kunna beskriva hur mycket :'( Saken är den att jag pallar inte utan dig. jag är inte så stark. du är äkta rakt igenom och en sån vän vägrar jag förlora. det är alltid du som försöker förstå mig när jag är ledsen, ingen annan bryr sig. det är alltid med dig som jag har kul. jag har kul med dig även om jag är skiiitledsen. jag kan lé med dig som jag inte kan göra med någon annan. jag gråter när jag skriver det här, orden kommer bara fram. jag måste få skriva hur mycket jag saknar och älskar dig Liisa " Mähä " Eklund bästa, bästa, och allra bästavän! Jag klarar mig lixom inte utan dig och så är det. den dagen du inte pallar livet mer, och verkligen ingen kan göra något åt saken, då måste du ringa mig, jag tänker inte leva utan dig och om du låter mig leva utan dig, då kan du räkna med att jag inte finns så länge till. för jag klarar mig verkligen inte utan dig. Hur blir det med vår sommar ? den som vi planerat så jävla bra! kommer den att bli av ? du förstår inte hur mycket jag gråter nu. jag har bildat hav av tårar!
Mitt liv är inte lättast, och du var alltid den jag kunde prata med när som helst. du är den som vet mest om mig. Jag saknar dig verkligen, jag saknar dig grovt mycket Liisa! Alla minnen vi har. är det bara minnen och bilder som finns kvar !? :'( Jag hoppas inte det, för det är dig jag vill ha kvar. jag vill aldrig förlora dig. du är mitt allt! När jag bara såg svart var det du som var mitt ljus. när jag kände mig värdelös, fick du mig att känna hopp igen. när jag var ledsen var du min tröst. när jag var hos dig, var du min drog. Jag kan inte leva utan dig okej ?
Jag skulle göra allt för dig. ALLT!! när jag säger att jag älskar dig. tro mig då. jag säger det inte för att det bara är en mening. jag säger det för att det är en mening jag verkligen menar! Jag vill verkligen aldrig förlora dig och jag kan säga det många gånger till. vi har lixom spenderat grymt mycket tillsammans. dom i skolan tyckte att vi var för taiita och behövde separera lite i alla fall. men vi båda vägrade. på gympan skulle vi alltid vara i samma lag, vi skulle alltid vara tillsammans. varje gång i skolan, allt skulle vi ha tillsammans, simningen, alltid på samma bana. kläder, nästan hela tiden i skolan och typ varje dag på sommarlovet hade vi likadana. håret. brunetter båda 2.
seriöst. vi är som syskon. vi ska hålla ihop livet ut. vi ska känna varandra efter döden. vi ska ligga i samma kista för jag vägrar förlora dig. :'( Har jag dig har jag allt jag behöver. Du kommer inte tro allt jag skrivit i texten men du vet att jag gråter över det här, och jag skulle inte gråta över något jag inte menar snälla. jag kan verkligen inte leva utan min livsglädje. du vet allt om mig. det är dig jag berättar allt för :'(
Jag saknar dig Liisa. du är verkligen mitt allt! Kören och dansen, simningen, vi har gjort otroligt mycket tillsammans. är det bara minnen som finns kvar !? :'(
"När jag skriver det här river jag upp gamla minnen, jag känner sakta tårarna rinna ner för kinden" en mening som säger allt. Jag saknar dig. allt som vi hade. alltid när jag kände mig ledsen och nere. fanns du där till hands och tog hand om mig som om du vore min mamma. du ska veta att jag är tacksam över att din mamma och pappa fött ut en sån värdefull tjej som du Liisa. Möhö <"3 Mähä. jag menar verkligen det här.. Jag älskar dig! Och utan dig är jag ingenting. Mitt liv hade redan vart spårlöst borta om det inte vore för att du fanns. Jag kan verkligen inte leva utan min Liisa. min, bara min!

Jag vet inte om du alls kommer läsa hela texten, den är ganska lång, och förlåt ännu en gång för att jag bara loggade in utan att säga vad jag skulle göra. Men det jag ville säga kom fram i texten. JAG ÄLSKAR DIG LIISA

// Emelie Fransas saknar sin Liisa Eklund!

 Sommar..

 Jag & du :'( miss us

 En av dom senaste.. Du & Jag :'(

// Emelie ( Igen )


Kommentarer
Postat av: liisa (a)

aawwwww!!!!<33333333333 :./

2010-02-13 @ 22:41:17
URL: http://llce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0