hemma från stan. ( Ä N T L I G E N )

nu är jag ÄNTLIGEN hemma!
asso när jag skulle hem.... först på såret på g t gullmars va det kö:O sen sprang jag t bussarna men hade precis missat en buss. så jag tog en som gick runt hela tyresö så hoppade av vid masten...
sen tog jag en buss t centrum sen från centrum... TÄNKTE jag åka t videvägen... men fick byta buss.
som va en trasig buss-.-' det gick inte att stänga durrarna!!! så det gick inte att göra.
sen funkade det äntligen då åkte vi men vid varje busshållplats fuckade sej bussen-.-' så j*vla störande!!!
men nu somsagt är jag HEMMA!!!:D


här är bilder från va jag köpte idag;)

 

 

 sen PlaysBoy örhängen också!!:)

aja pusshej:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0