pusshej

idag slutade vi EFTER halv 5 fan:O:O:O:O:O:@
men aja vi va på museeum och hon gajden hade j*****vligt jobbig röst! jag fick damp innom mej!!!!!!!!!!!!!

aja nu kmr jag lägga upp bilder fårn idag^^

 jag och emelie, asso jag tkr inte bilden blev bra på mej men det tkr tydligen felle, julia och empa så la upp den:)

 jag skrev på bussen " i miss everything about you<''''3 "

 jag och emelie:)

 jag och lilla julia på bussen(a)

 felle och empa<3

 misslyckad bild, den skulle bli på mej OCH julia men aja:P

 emelie och mina fötter på tuben;)

 NÖRDARNA!

 NÖRDARNA!

 ronja och cecilia<3:)

 idag när jag hade webb med marco och hans kompisar:)

 OKEJ FUL BILD! men också när jag hade webb med dom:)

 :)<3

pusshej/liisa







Kommentarer
Postat av: kevin

hahah lite mycket bilder söt!

2010-02-24 @ 22:50:34
URL: http://kezyez.blogg.se/
Postat av: mee agian

hahaha sötis:D

2010-02-24 @ 22:51:09
Postat av: kevin

hahaha damp barn XD söt!

2010-02-24 @ 22:52:18
URL: http://kezyez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0