Torsdags-Fredags-Igår X......d

tjoooo!!! öhm nu har jag vaknat....pallar inte blogga har typ ingenting att skriva om....
Men iaf i Torsdags va jag och Ronja i Skarpnäck och vi träffade Gazze och Marco!HAHAHHAHAHAAHAHA jag kasta en snöboll i bakhuvet på Marco hhahahaha :P
Iaf sen åkte vi hem och lalala(a)
Sen igår va jag i skolan en stund elle typ 2 timmar för sen gick jag hem,hade ont i huvet och sånt!men sen när jag kommit hem mådde jag bättre så mamma och jag åkte t IKEA!Vi köpte en teve bänk,sen åkte vi hem...Sen åkte iväg t en sak som jag skulle på ;) Sen åkte vi t vafan det heter :S ähm skit i....!<3
Iaf sen på kvällen rymde jag hemmifrån typ ngn timme...Elle snarare typ 2-3 timmar :S Men träffade Soffe på vägen,fast Patricia hade sagt att jag kunde hänka dom på bio och sen slagga hos Mandi men blev inte så utan jag gick hem när det blev lite läskigt ute :P HAHA!

Men nu har jag somsagt iaf vaknat,,frågade ifall ngn ville träffas med Johanna har utegångsförbud och Angelica kunde inte sen dom andra har inte svarat.
Men aja puss!<3

GRATTIS EMELIE I FÖRSKÅTT!!!!(L)

 + jag vill fixa en ny header elle vafan det heter :S :P Men kanske är onödigt eftersom jag typ aldrig bloggar hahahahahha (a)<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack tack :P

2010-02-13 @ 13:39:52
URL: http://allwaysloveyou.blogg.se/
Postat av: paulina♥

jag tycker din header är fin ;)

2010-02-13 @ 13:55:35
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Elli :)

Fin header!:)

2010-02-13 @ 14:12:55
URL: http://bellanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0