Om jag gjort ngt fel vill jag säga förlåt.
Mina ord jag vill säga faller ner på denna texten.

Jag vet inte va jag ska säga direkt,allting blir svart. Jag kan säga förlåt men inget går att ändra...
Det ända jag förstjänar är att ni båda bara glömmer mej.
Försök gå vidare och hitta ngn bättre. Men först vill bara visa hur jag knr!
Jag vill vara vänner men fattar om ni inte vill. Det ända jag har kvar från er är mess och minnesbilder av hur ni såg/ser ut!!!
Det ända jag ientligen kan säga är " snälla förlåt mej ",så förlåt mej ville aldrig vara elak men fattar om du Ja' inte vill prata med mej. Det är tungt men jag hoppas och längtar om att en dag kmr då jag får vara med dej!!

Men du och jag Ji' kan väll ändå försöka reda ut?!

Det jag gav er va ett bråk mellan er och smärtor i ere hjärtan!!!
Saker om igår som jag skriver om nu. Om man bara kunde spola tbx tiden,om man bara kunde backa och ta tbx skiten :'(

Förlåt mej,men har inte heller tänkt klar under hela j*vla senaste året :S

Sanningen kom fram och jag märkte att den va inte den bästa för ni börja bråka och allt blev skit...

Vill inte gråta mer,fast har snart tagit sluta på tårar. Vänner föralltid,det kmr kännas sjukt att vi inte kmr ha kontakt :S :O
Utan er kmr livet sakna mening...Men nu får jag väll klara mej själv och nöja mej med det/dom jag har.

Ni tog mitt hjärta ifrån mej och blir ingen förändring om jag hämtar det!

Saknar er redan!

</3</3

?


                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0