VEMS NUMMER????!!!:D I know whos ( stavning )

hejsan!

igår kväll ringde ett hem nummer t mej typ 2-3 gånger men jag svarade inte eftersom jag inte visste vem det va:)
men sen imorse ringde det ett mobilnummer.... typ 2-3 gånger men jag svarade inte!
sen i skolan ringde samma mobil nummer.... sen ringde emelie det nummret men det va tydligen Johann:D
så jag snackade med han i skolan och sånt.
sen jag skickade sms ba " du är jätte fin = you are really beutiful " han ba ringde och ba: you are really beautiful to!
jag ba ojoj;) så a... sen undra han om vi kunde träffas idag och sånt. men kan inte för vill desutom inte åka t han själv!!:( och emelie ska t nacka med fisen så....!<3
men annan gång:) MEN SNACKADE MED HAN FÖR EN HALV MINUT SEN, MEN HAN SA ATT HAN KUNDE RINGA MEJ SENARE!!! ELLE IMORGON:)
men iaf det va det jag orkade skriva idag! nu*

BILDER FRÅN IGÅR:

 EMELIE<3LIISA

 JAG OCH EMELIE ( DRIIIV )

 JAG OCH EMELIE(A)

 JAG ( DRIV ) OCH EMELIE:$

 JAG ( UPPE T VÄNSTER ) PATRICIA ( NERE T VÄNSTER ) JULIA ( NERE T HÖGER ) RONJA ( MITTEN T HÖGER ) OCH EMELIE ( UPPE T HÖGER ) OCH FELICIA TAR KORT!!!!

 JAG PÅ BUSSEN PÅ G T GULLMARS:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0