11:28

http://www.youtube.com/watch?v=2IH8tNQAzSs Skön låt fan , älskar den <33 ;D

tjueeh , nu har jag vaknat , elle det va en stund sen men ändå :D

Igår kväll låg jag och messade med Farid , Anton och Oskar och snackade med Marco <3
Sen blev jag trött så jag sa att jag skulle sova en timma och sen ringa upp Marco men så blev det ju inte eftersom jag aldrig vaknade förns 09:00 :S
Hahaha ! Aahja är GANSKA trött nu , va ju vakden j****vligt länge ;O

Idag fyller ju mamma Åsa år , så jag , Bernt och min syster gick och väckte henne :)
Och sen gick vi ner och åt lite , sen öppna hon presenterna .

Men aah , min kusin ska kma , och hans mamma och pappa , hon Max , My , Björn och Chatrin Xd

Haha Xd Nu sitter jag iaf vid datan , har iaf klett på mej och duschat vilket dom andra inte har ;D
Elle jo klett på sej , elle vafan skit samma fett onödigt att säga ;P


Haha aahja , emm väntar på att någon ska messa mej , alla sover typ :(
Men har ingenting mer att skriva om nu så . . .

PussPuss / Liisa (aa) <3

 Jag och Emelie ;D serri , jag gillar bilden ;O

 jag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0