15:12

Tja .

Idag va det ju skola , vi började 08:30 !
Först hade vi No , efter det tror jag vi hade hmm det kmr jag inte ihåg :)
Men jag vet iaf att vi hade Musik , So , Läsning och idrott idag . . . Men vet inte ordningen men det kanske inte heller är så intressant :P

Men aah elle på idrotten snackade hela klassen typ bara och vi svarade på några frågor .

Efter " idrotten " gick emelie , jag , julia , ronja och cissi typ aah t torget men jag gick hem och dom t affär .
Men fabian , simone , ludde , simon och anton gick ikapp mej så jag gick lite med dom . . .

Men sen gick vi förbi mej så aah jag gick in / hem ! ! !
Och nu är jag hemma fast har suttit vid datan ett tag också och snackat med mamma och tvättat min tröja och olika saker .

Mamma och pappa bestämde också att vi t.ex jag gör middag , sara ( min syster ) efterrätt och mamma efterrätt och pappa förförrätt :P

Men det blev så att pappa ska göra " middag " ( en mardröm ) HAHA va dum jag är , men han kmr säkert göra bönor BLÄÄÄ ! ! ! elle så kmr han göra köttgryta .

Men jag skulle göra förrätt .

Min syster efterrätt och mamma förförrätt ;P

Haha ! ! ! ;)

har ingenting mer att skriva om (a)

PussPuss / Liisa <3♥

 Emelie och jag . älskarej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0