20:20

tjueeh , nu har mamma och jag hämtat min nya mobil . Den är lagad nu !
har typ ingas nummer så dom som har mitt nummer , skicka sms t mej och skriv vem det är ! ! !

Men aah , idag har vi köpt skor , 2 tröjor tror jag , byxor och annat !
Orkar inte lägga in bild :)

Nu chattar jag med Jonte somsagt inte mitt ex , en kompis ba ;) Och messar med Ronjiii , elle hon undra när vi börjar imorgon ! :')

Ojoj , nu loggade Emma in också haha ( hon är fett snäll :D )
Lyssnar på 7kt skön låt I LOVE IT :D

Men ska typ göra någonting snart , sitter fett obikvämt så fan asso snart får jag damp ! :O -.-''''''

Nu har jag ingenting mer att skriva om :P

PussPuss / Liisa (aa) <3

 :) JAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0