Datorn som vanligt ;D

Tjueeh :)

Nu har jag vart och kollat på en tomt som mamma och pappa är lite intreserade av , sen pkte pappa och jag t affären och köpte middag t ikväll . Min syster har bestämt mat för hon har vart i Älvdalen typ en vecka elle någonting ;P
Nu messar jag med min syster som sitter på tåget på g hem , och jag lyssnar på musik :)

Men skriver kanske senare :O Pallar inte skriva nu elle har ingenting att skriva om rättare sagt :)

PussPuss / Liisa <3

 Oj , bilden blev lite suddig men så ser det ut på min svarta vägg ,, sen ska vi typ skriva lite andra saker också :P

 Jag i morse :)

 Bara några kläder jag satte på mej när vi skulle åka och handla :)


Kommentarer
Postat av: cajsa

Kommentera hur du tyckte om mina linser :)

2010-01-05 @ 17:49:30
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0