Emelie Franas ღ Liisa Eklund

♥Har inte många bilder på emelie och mej på denhär datorn !

Men alla ska veta att LIISA ÄLSKAR EMELIE ! :D

 Jag och Emelie :)

 Emelie och Jag <33
 Emelie och Jag :D

 Emelie och jag :P

 Emelie och Jag ;D

 Jag och Emelie ;)

 Emelie och Jag <333 ♥

 Emelie och Jag ofc :D

 Jag och lilla Emelie

 Jag och Emelie ♥

 Emelie och Jag :D:D

 Jag och Emelie ( driiiiiv bild )

 Jag och systern

 Emelie och jag ;*

EMELIE och JAG

 Jag med Emelie över mej Xd


aahja fler bilder kmr senare men kanske inte bara på mej och lilla empa :)

PussPuss <3333♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar dig med Liisa (L) <333333333

2010-01-06 @ 18:04:34
URL: http://allwaysloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0