. . .

- Hei !
Igår va jag typ i stan . . .
men aahja , juste fan Xd
när jag skulle åka hem ni vet rulltrappan vig gullmars , , asso när jag kom upp där satt det typ en tjej med inga byxor och inga troser och typ satt på huk jag ba eeh nice ? ( SKABB )
Och på bussen va det också några fulla :)
Men , men . . .
Sen när jag kom hem satt jag liten stund vid datan och sen jag la mej i soffan och messade .
Sen typ vid 03 messade Anton mej och sen vi messade lite sen somnade jag sen vaknade jag vid 05 , , ,
Då hade jag fått några sms av Anton ;P
Haha asso sen somnade jag IGEN ! Xd och sen vid 09 vaknade jag igen ( då hade Anton messat mej några gånger )
Men sen jag ba asso varför han är vaken då hade han suttit och kollat teve sen 03 t 09 :S
Och han hade en anledning men Jani hade somnat så Anton fick inte tag på hnm ! X'''d
Men , men :):):)
Ahhhja , sen jag kollade på en film " Baksmällan " tror jag den hette ! ASSO SKÖNASTE FILMEN ! :O :ö
Aahja IDAG HAR JAG IAF ÄTIT ;)
Men aah ska typ göra någonting nu :O haha ingen kan typ va ikväll för jag SKA va med någon ! ;D

Ha det SÄMST ! :)

                                       PussPuss / Liisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0