Johanna Sommerville <3 Liisa Eklund = SANT

Johanna Sommerville :

Jag älskar dej grymt mkt , fan synd assow att vi inte är lika tajta som förut ;-(
Seriöst jag mår dåligt över det !
Den tiden det va du och jag vafan INGENTING gick före vår vänskap ! ! ! :-(
Jag saknar dej , jag saknar våra UNDERBARA tider ! <3
omg vi måste träffas snart , vi bor fan 10 - 15 minuter ifrån varandra :O
assow shit ÄLSKAR dej Johanna !

Johanna , jag vill också säga förlåt för det du vet när vi bråkade ! Asso om du läst iaf hit har du nog märkt att jag inte har så mkt mer att säga än att jag älskar och saknar dej !

Men om du inte tror mej och vill att jag ska bevisa det kan jag bara göra det genom att säga 3 ord " JAG ÄLSKAR DEJ "

Syster , älskliiiiiing , bästa vän , barndomsvän och allt man kan önska sej ! ! !
Du och jag bråkade typ mer än ett j*****vla fakking halv år ! fett onödigt med tid typ ;O
Aja FATTA jag älskar dej Johanna sommerville :)

 Har bara en bild på dej och mer som Veronica tog , men den betyder fortfarande ! <333333

Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dej fett mycket Liisa ,

b-vänn <33

2010-01-17 @ 14:34:27
URL: http://sommerville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0