Liisa Eklund <3 Emelie Fransas

Emelie , jag vill bara säga förlåt . förlåt för jag inte förstått när du mått dåligt ! !
Jag älskar dej , och det hoppas jag att du vet , men om du inte gjorde det gör du det nu !
Om du vill att jag ska bevisa det kan jag bara göra det genom att säga tre sanna ord som kmr ifrån MITT hjärta !
Orden är " Jag älskar dej "
Nu har vi känt varandra länge , typ 2 år elle ? mer kanske ? ! ;S
Jag vet inte hur och va jag ska skriva för att folk och speciellt du ska förstå .
Under ett helt år bråkade vi INGENTING ! Det va det första året , sen blev det lite småbråk , men aldrig att jag började hata dej . Inte äns LITE LITE ! !

Emelie Fransas , jag kmr ihåg på svenskan i skolan , då vi skulle skriva dikter om någonting :)
Jag skrev om dej ! <3
Du skrev om mej ! <3
Gummsan , låtarna . . . Vi måste du vet :)
Hoppas det blir som vi tänkt oss Sommaren 2010 ! :D
Det tror jag nog ;D !

Det är inte alltid lätt för mej att förstå hur du mår , men jag försöker . J*vligt mkt :') Hoppas du förstår att jag verkligen bryr mej .

Det har väll nästan alltid vart du och jag också när det vart bråk så är du och jag alltid på samma sida ? Då håller vi iaf sams :)

Säg t när du tkr jag är dum elle någonting , asso gör det bara , okkej ? ? !
Gummsan jag älskar dej  !
Syster , Emelie , Gumman , Bebis har många ord jag kan kalla dej :D
Men du är iaf MIN EMELIE och det kan INGEN ändra på !
Med killar kanske du inte alltid tror på " föralltid " men med kompisar även om _ _ _ _  _ svikit dej måste du kunna lita på mej ! ! !

Haha jag kmr ihåg " Please com bak to me " ( stavning )
Haha asso omg va skrattde (aa) <3


Tack föratt du finns , och somsagt det jag sa i början av texten att jag älskar dej , tro på det Emelie , lita på mej !
JAG , LIISA EKLUND ÄLSKAR DEJ , EMELIE FRANSAS !


 jag och emelie
 jag och emelie <3
 emelie , jag
emelie . . . jag
emelie och jag (a)
 jag och gumman
 jag & emelie
 jag och lilla empa
 emelie och jag
 empa och jag
emelie & jag
 empa och jag
emelie och jag
 emelie och jag :)
 jag och empa

Liisa älskar Emelie ! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Naaaw, seriöst ja börja fan bööla :')

fett sööööt <3 älskar dig med Liisa <33

2010-01-09 @ 11:10:17
URL: http://allwaysloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0