! menar det !

Jag tyckte jag ställde upp för dej men du gav tbx skit , minns den tid det va vi med jag skiter  i !
Tbx nu för att visa äkta vänskap att en idiot som du borde veta bättre ,  det jag menar med allt är att du ska hålla käften , se dej omkring du är ingenting så visa respekt att en sån som du skulle sprida falska ryckten .

Att jag skulle kalla dej för vän ?
Men dra åt helvete !

Du vet att jag gav dej mitt allt och mkt mkt mer , minerna med dej kmr aldrig få mej att le !

Snart har du ingenting att leva för , det är inte så att jag hoppas att du dör . Men , jag hoppas att du ska inse va du gjort !

Du gav mej svar på frågan om vem du ientligen är idag , jag byggde upp ett förtroende för dej men du tog det som luft som en liten j*vla grej .

Jag vill berätta för alla vem du är , vilken människa som rör mej besvär . Som fick mej att inse att vänskap kan ge hat och kärlek och att allting kan gå fel !
Rycktet du skrev och ändå kalla jag dej för vän .
Nu gör jag allt lättare och skiter i dej , för jag har andra äkta vänner som knr mej va jag än säger och va jag än gör så stöttar dom mej t dagen jag dör .

Jag ger mina vänner det dom vill ha och det som saknar .

Jag lever för er och glöm aldrig det .

Va som än händer så finns jag där , om allting brister ut !

Aahja , fuck you !


Kommentarer
Postat av: Emelie

ti vem ? <3

2010-01-10 @ 11:20:23
URL: http://allwaysloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0