ute - inne !

hejsan alla ;)
haha nu är Jimmie jätte deppig verkar det som :Ö ! haha lilla gubben . . . <33 Men jätte fin är han ! haha gud va jag tjatar om att han är fin men han är faktiskt gryyyyymt fin :D !

Nu har jag och emelie iaf vart ute ,, och vi tog lite bilder också :) <3

T.ex när jag ramlade i snön :Ö ! HAHA dock kunde jag inte ta kort satt man såg varje gång jag ramlde elle fastande med benet :Ö ! ! ! !

HAHAHAHAHAH men grymt kul va det :)
Men nu ska jag och emelie typ chatta lite och messa och sånt . Sen sova och ställa klocka t imorgon annars kmr vi ALDRIG vakna Xd !

haha men det blir bra :)

PUSSPUSS / Liisa <33

 haha när jag ramlat :Ö !

 jag & emelie föralltid <3

 emelie hjärta liisa = forever <3

 jag under & emelie gummsan över :)

 liisa eklund <3 emelie fransas = SANT fan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0