VARFÖR " RUBRIK " ?

tjueeh , emm igår somnade jag ganska tidigt eftersom DET VA NÅGON SOM SA ATT JAG SKULLE SOVA ! ;@ -.-'''
Aahja , jag vaknade typ halv 10 .
Lyssnar på musik ofc och chattar med Jonte , inte mitt ex , emm en kompis bara ! :D
Men aah , messar lite med Jani också och är inne på facebook :)
Mamma skulle gå upp på vinden och sen kmr hon ner och säger att jag ska fixa Internet t henne ! :''O
NEVER att jag går upp på vinden och fixar det ;O aahja gjorde det ändå och sen funkade det VSG MAMMA ! >.<

Men aah , ska typ fixa klart i mitt rum . Och kanske åka och köpa byxor , och kanske vara med Emelie och kanske några fler . Emelie undra igår om jag ville va så kanske :)


 Gammal bild på mej i centrum ;)♥

Kommentarer
Postat av: melle

sv; det är issa med hennes låt ''väntar på dej remix''. men visst är den bra?:D föresten hur hittade du in på min blogg?(:

2010-01-06 @ 12:26:25
URL: http://bbaraeemelie.blogg.se/
Postat av: melle

sv; jaha okej(: varse ;)

2010-01-06 @ 13:48:36
URL: http://bbaraeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0