imorgon drar jag och emelie till finland:)

tjenare!

igår åkte ju jag och mamma till gammelmormor, då kom björn och catrin dit och sen lite senare kom max, då drog max och jag och köpte pizza och cola till han och mig...
sen kom vi tillbaka till ålderdomshemmet.¨
sen när vi skulle dra åkte jag med max hem, när vi kom hem till han/dom åkte jag och max med båten och jag åkte ' gulafaran '
asso har blåmärken över hela knäna-.-'
aja det va kul, sen åkte vi runt en öö...
sen åkte vi tillbaka och kollade på film med my, 'Paranormal Activity'
asso skoja inte, max gick ut ur rumment, sen asso han typ dooog!!!:Ö
faaan vad kul det va asso:Ö;d
sen kom björn och catrin hem, asso max och mys mamma och pappa;)
så åt vi typ någon paj:S vet inte... men aja.
sen kommer jag inte ihåg;s
sen gick my och la sig och björn och catrin kollade på teve och jag och max gick till malin och ellen och spelade amricans fotboll;p
sen gick vi tillbaka efter ett tag för det va så j*****vla mycket myggor!!!:O:@
aja jag bytte om till det jag skulle sova i och max gick och duschade. sen kom han och vi kollade på film 'Remember Me'
den va nice!
sen när den va slut gick max och jag och borstade tänderna sen gick vi och la oss...



imorse vaknade jag runt 6 men jag somnad om, sen vaknade jag av att björn ropade på max att han skulle gå upp eftersom max skulle jobba, då gick han ner och duschade och jag gick ut till björn och catrin, då bestämde vi att vi 3 skulle dra ner och bada:) sen när vi kom tillbaka satt max vid datorn, då började björn koka pasta och jag gjorde hemmagjorda köttbullar:p
sen åt vi och max drog till jobbet!
sen fikade vi på deras gräsmatta, sen gick vi och badade igen haha:d
sen kom vi tillbaka och fixade allt sen åkte vi till blommsteraffären och köpte blommor till gammelmormor.
sen åkte vi och köpte glass till oss och mamma.
sen kom vi till ålderdomshemmet! så fikade vi och snackade och massa...
sen gjorde vi ngn konstig skattjackt om alla i hela världen håller på med, eller inte varje människa men ah:)
sen gick vi tillbaka toll bilarna när vi hittat ' skatten '
och sen åkte hem...
haha nu är jag hemma, har duschat ju och sånt..
så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0