rubrik

tjenaretjenare!:)

idag har emelie slaggat hos mig från igår tills idag!:D
hon la sig på golvet för det va skiit varmt i säängen, jag snackade i tele och sen såg jag att emelie sov så jag la på.sen somnade jag också(A) sen vaknade jag av att min gamla mobil ringde alarm vid halv 6:@ så fick leta efter mobilen och stängde av alarmet och gick och la mig igen:) då såg jag att emelie flyttat upp till min säng... sen typ runt 11 vaknade jag av att pappa ringde-.-' haha!
aja... emelie och jag gick in på datorn sen la sig emelie på golvet IGEN!!;ö
sen vet jag inte... snackade lite, snackade i tele, jag duschade. satt vid datorn lite mer... hahaha;)
sen drog vi hem till emelie och hon bytte kläder och när hon blev klar skulle jag hem så... haha aahh;)




imorgon ska ju emelie till sin mormor och morfar:( vet inte vad jag ska göra då men vi får se:D emelie ska iallafall messa när hon är på g hem därifrån sen.då ska jag vara med henne efter, alltså när hon kommit hem ( vilket ni fattade:Ö:Ö:Ö )
om 3 dagar, alltså på måndag drar ju jag och emelie till finland:D kommer sakna ' vissa ' ;)
men vi är ju inte borta så läänge, kommer hem på torsdag igen!:)<3

aja nu sitter jag och chattar med emelie, jocke, fille, malin, alice och mano ' med 2 i:S '
och lyssnar musik:)

aja puss:D:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0