.

hejhej, igår skulle jag ju bada med lucas, jocke och carro men först badade bara jag och carro i alby sen kom oskar och lucas.
sen började jag och carro tjaffsa sen skulle hon dra och sen gick jag också hem då.
sen på sms började vi bråka, seriöst hon behöver läslektioner, hon fattar inte vad man skriver äns:S:O

sen fick jag sitta utanför mitt hus ett tag eftersom jag inte hade nycklar och mamma, pappa och sara va inte hemma!
sen när jag va hemma satt jag vid datorn och massa olika, duschade och sånt.
sen lite senare på kvällen cyklade jag och min syster till alby,sen såg jag fanni och carro där så jag messade fanni ' jag ser dig:)<33 ' då undra hon vart och lalala:P
sen såg jag att carro gick och fanni hade bara hårtsh och bh och att carro gick iväg och att fanni sprang efter och ba kan jag få mina saker, du har mina kläder och busskort och allt, stanna!
men carro bara gick. sen ringde fanni mig, då gick jag och mötte henne sen sprang vi efter carro och hon fortsatte gå sen kollade hon bak och sen kom jag lite efter fanni då gav carro fannis kläder och sen gick jag och Älsklingsfanni till min syster och efter ett tag började vi cykla hemot, jag stjussade fanni!:)
sen typ stjussade jag henne till busshållsplatsen och sen om hennes buss och jag och sara cyklade hem och åt, snackade om massa olika saker med familjen<3

sen efter typ en timme gick jag upp till mitt rum och kollade på datorn... sen massa olika:)



och nu försökte jag ringa axo... skulle ringa honom 11 men hade inga pengar på mobilen och vår hemmatele är traaasig-.-'
men ah:) ska träffa fanni klockan 2 så ska vi gå till centrum och hon ska träffa fi** carro!:$




Kommentarer
Postat av: carro

Verkligen att ljuga om det. haahah! Fanni ba stanna, jag ba men ja jag går långsamt.. så gick jag långsamt, och fanni hade min handduk, så jag ba men hämta den så får du dina saker! Och det var ohn som hade valt själv att gå i bh, inte mitt problem liksom att hon valde det. så sluta lägga dej i och blanda i alla andra, skitmoget verkligen! Jävla dampbarn, sök hjälp om du inte är mognare än dethär

2010-07-12 @ 23:43:17
Postat av: liisa

veeerkligen carro! ljuger jag? knappast...

och ja hon kanske ville gå i bh föratt det va för varmt med linne idjut, och säg förfan inte dampbarn när jag inte fick damp äns j*vla mongo!!:O:@

snacka om vem som ska söka hjälp, när man snackar i live du står och fnissar och kan inte göra ngt annat-.-'

och varför skriver du på sms ' jag hatar att du älskar mig ' ofta jag skulle:P

2010-07-13 @ 11:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0