rubrik

tja!
* orkar inte skriva mycket *



iallafall...
hm, åkte till Max, My, Björn och Chatrin i Lördags...?
Va skiit niice bara att My va i Visby, och Max va hos några polare men han kom hem senare på kvällen!:D<3

Iallfall... Mamma och pappa stjussade mig till Värmdö satt jag kom dit 07:00. Då när jag kom in till dom började vi göra frukost, haha Björn verkligen TVINGADE i mig mat som vaaanligt ( han gör vaarje gång jag är där! ) men det är väll bra ändå:)

Björn och jag cyklade, geochashade eller hure stavas;$
och handlade, sen åkte vi till IcaVärmdö och handlade mat till middagen jag skulle göra. Sen när vi kom hem ritade jag och Chatrin... Det va faktiskt kul:P Men ahja... Sen ringde Max och bad Björn hämta Max och hans kompis Andreas för Max hade ju brutit 3 revben och han råkade sträcka sig på bussen så dom åkte till akuten och dom sa att han hade fått en blödning''/ NOT GOOD!
... Sen började jag med middagen, och sen när Max och Björn kom, märkte vi haha att dom släppt av Andreas:P
Men det kanske va lika bra? Inget illa menat mot Andreas men ah...
Men vi åt... Sen kollade vi på det Max hade köpt i stan idag, SKIT FINA KLÄDER. Iallafall på han hehe§
Sen gick jag och Max upp och kollade på ngn film som han hyrde... Den hette typ Alien blablabla Allas typ... Helvete vet jag;ö
Sen iallafall eller juste... HAHA FUCK! orkar inte leta vart det står innan Max och Björn kom hem, men då iallafall gjorde vi en boxnings match, eller träääning, det som Max gjorde förut!:>D

Men ah sen efter dendär filmen kollade vi på VÅR FILM DEN BÄSTA SOMMAREN!
Sen när den va slut gick vi och la oss.
Sen vaknade jag runt 9 och jag gick ner runt 10.
Sen har jag typ bakat haha, handlat 2 gååånger badat och massa olika:)
Men nu är jag hemma och väntar på min syster!(L)
Men kommer inte ha mycket till till att blogga för imorgon ska jag ut med båten, sen ska jag hem på onsdag, då kanske jag hinner blogga. Sen ska jag på begravning på torsdag. Sen på fredag ska Max ut med min båt!!:D:D<3
Sen ah kommer vi typ hem på Söndag:P

men ska käka nu! PUSSPUSS!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0