om igår:)

tjatja!

skriver bara lite om igår...
igår va det begravning, åkte dit, va där 13:00 typ...
sen kom folk hela tiden:P
och 10 i 2 började alla gå in i kyrkan, vi satt där och snackade... sen spelade dom såndära stor sak där uppe bakom där man sitter ( om ngn fattar:S )
sen när begravningen va slut va jag, max, my och chatrin kvar där och snackade och allting.
sen gick jag och max ner dit ner där vi kollade på bilder på gammelmormor och allting...
dom fikade, jag tyckte inte det va så gått så...(A)
men när vi fikat klart och allting stjussade vi hem en gammal granne till gammelmormor...
sen åkte vi en affär och jag och pappa handlade dricka, flingor, äckligt bröd och ipren ahaha....
asso hade sjuukt ont i huvet-.-'
iallafall... sen ringde chatrin och undra vart vi va haha!;d
sen åkte vi hem till björn, chatrin, max och my:)
jag gick direkt till chatrin och började med maten haha, som alltid!(Y)
sara lekte med viggo, mamma och carolina snackade... pappa dukade och max, björn och jonas grilllade i spöregnet, ahhaha!!!;ö
sen va maten klar så vi åt... sen kom vigggo haha, han ville typ köra med leksaks bilarna men inte sjääälv(A) så jag följde med honom... sen satt vi där med bilarna... ahah va fett gulligt kolla, mussepig hade försvunnit, han ba: Mussepiiig, va e du?! Mussepiiig?!
hahah!:d<3

aja sen typ snackade dom medans jag lekte med viggo skiit länge... sen gick hans hjul sönder så max fick tejpa det haha;ö
sen runt 9 åkte viggo, jonas och carolina... haha fast i hallen när dom skullle dra stog jag, max, jonas, björn och chatrin och dom ba jonas och liisa, när är skit lika! munnen, hakan och allting.
jag höll typ på att sratta ihäl mig... sen dom ba ropade på mamma, pappa, sara, my och typ alla:Ö dom ba kolla dom är skiit lika, men bjöörn ba men inte ögonen... liisa har värsta rådjursögon, jag ba jaha? har jag;ö
aja sen när dom dragit spelade vi andra förutom my 7an.
va skiiit kul för jag vann!:D:D:D:D:D:D
ahhahahaa typ alla fick lixom 300 eller ngtng...;ö
eller inte sara..
men dom felsta andra;ö va skiiit kul!:D
jag fick typ 125 tror jag?
aja...

vid drog typ 01:00 tror jag...

när jag kom hem satte jag miig vid datorn, chattade med cristian, jimmie och några fler(A)

idag ska jag iallafall träffa emelie!;d<3

pusshejdå!


Emelie Fransas<3Liisa Eklund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0