00:29. 2010-06-25

tjeeenare:)

jag kommer inte kunna blogga så mycket förns söndag.


först vaknade jag och emelie.
sen drog vi ut och mötte min mamma, sen åkte vi bussen hem till mig. sen åkte vi till centrum och några minuter efter det gick vi till vallen och träffade adam r, kevin s och tom n!
sen drog vi och köpte dricka, alltså jag och emelie:P

sen väntade vi på bussen då såg emelie jonte och fille. då gick vi till dom så va vi typ en halv timmehh...
sen skulle dom hem och då åkte jag och emelie hem till mig(A), då bytte vi kläder och åt melon sen åkte vi tillbaka.... eller vi tänkte hämta kläder hos emelie tills imorgon men vi kom på att vi glömde nycklarna så vi fortsatte till centrum och åt natchotallrik. sen åkte vi hem till mig igen och bytte kläder och satt vid matbordet med mamma och pappa!;$

sen åkte vi till centrum och träffade jonte ( mitt ex, emelies barndomsvän )...
vi va typ ett bra tag;) där efter tog vi bussen hem till mig IGEEENNN!!!! då bytte vi kläder och sen gick vi ut;d

NÄSTAN allt för idag.. orkar inte säga alltihopa<3


- Jag älskar dig Emelie bästavän!:)<3
Du är mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0