Att se dig glad betyder allt för mig!

Sara Åsa Lydia Eklund!
- Jag älskar dig.

Det är svårt för mig att säga det till dig.
Alltså vill bara beskiva hur mycket du verkligen betyder för mig Sara.
Min aldra bästa storasyster.
Du betyder gryymt mycket för mig, om du försvann ur mitt liv, visst jag skulle överleva men det skulle vara en plats i mitt hjärta som skulle saknas!
Jag vet att jag är skiit jobbig lillasyster att ha, jag vet att jag kan vara ego, att jag är dum mot dig och allting sånt men JAG ÄLSKAR DIG!
Vad som än kommer att hända... Du är min syster! Livet ut...
Du är värd guld, ditt hjärta är gjort av guld rakt igenom!!
Asso det går inte att beskiva dig med ord.

aja vill bara säga 3 ord från hjärtat: JAG ÄLSKAR DIG!































har typ inga bilder på dig och mig nu i den åldern vi är nu men:)

Liisa Linnea Christina Eklund
<3
Sara Åsa Lydia Eklund,
FÖRALLTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0