frågor och svar!

Senaste

1. Kompis(ar) du träffade: Anton, Tom, Adam och är med Emelie
2. Personen du pratatade med: Emelie
3. Du fick SMS av: Anton
4. Du kramade: Anton

Idag


5. Kläder: Leggings, linne och Canada tröja
6. Bättre än igår: va?:S

Imorgon


7. Är det: Tisdag
8. Planer: Vara med Emelie och kanske några andra...
9. Något tråkigt som händer imorgon: Vene... Hur ska man veta när det inte komit än? daaahhh-.-'


Favorit


10. Nummer: 6
11. Färg: Grön, blå, lila, rosa... asso massa olika men dom är finast:)
12. Årstid: SOMMMMAR SÅKLART!!!

13. Saknar du någon? vene...

14. Humör för tillfället? vene, asso ställ intervjuva  mig inte så mycket-.-' hahah


Frågor och svar


15. Det första du gjorde: när? hela livet eller idag lixom-.-'
16. Vad åt du sist? kött sak och spagetti med Emelie
17. Vad irreterar du dig på? OLIKA:@

18. Tror du på distansförållanden? Ah typ...

19. Vem tänker du på just nu? Jadu...

20. Tror du att personen tänker på dig med? NEJ FUCK NO!

21. Vart reste du sist? Barcelona

22. Vad gjorde du igår kväll? Slagga med Emelie såklart!

23. Liknar du din mamma eller pappa? Nej, eller bror på? Utseendet eller insidan...?
24. Ler du ofta? Säkert.. ( not good )
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? :S

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? det får man ju inte säga:P

27. I vems säng sov du i igår natt? Emelies:$

28. Vilken färg har din tröja? Svart


Sorg


29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Jaduuu....
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? JA!
31. Gråter du när du skadar dig? Ibland. asso bror på...


Lycka


32. Är du en glad person? MEN JAG VET VÄLL INTE! fråga inte mig.
33. Vad gör dig glad? meh...-.-'
34. Önskar du att du var lyckligare? ibland

35. Är lycka överskattat? va?

36. Kan musik göra dig glad? japp, och ledsen'''///


Kärlek


37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? men ofta inte,
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? nääeeejj..! MEN JO, hahaha, nej jag säger det lixom utan att mena det.. FAIL!
39. Har du en flick/pojkvän? ja så kan det ju vara(A)

40. Är du nöjd med det? vilket?
41. Är du kär? -.-'

Hat


41. Vem hatar du verkligen?
kan man ju inte säga;Ö haha fett taskigt
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? japp:D

43. Är du en mobbare? hmm.... lite kanske.... hehe:$

44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ehhm JAAA!

45. Har du blivit sviken någon gång? japp...


Skolan


46. Gillar du skolan? FUCK NO!

47. Favoritämne? inget
48. Värsta ämne? ALLA!
49. Har du spytt i skolan nån gång? ehm... hmm inte vad jag minns...
50. Är skolmaten god? nej, eller asso jag har typ aldrig ätit där:Ö:Ö



HAHAHHAHA;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0