hemmma nu:)

tjjeeennare!:)<3

Nu har jag och emelie vart vid min båt och fixar ribbåten;)
sen rodde jag runt till stranden... men aja:)
vi tvättade den och massa saker, men aja sen åkte vi hem till mig och emelie snackade med adam medans jag gjorde någonting:S
sen kom pappa upp och sa att det va en sak på baksidan jag ba nej det är säkert kevin och tom. han ba nej på baksidan, hahahha sen ba jag ba aah vad äre där, asso när jag va där nere:Ö hahah sen kollade jag bak då stog kevin och tom där. då drog vi ut:)
vill gick till tyresöskola:D
där srtog stååålis hahah;d
jag och kevin passade till varandra sen passade jag och emelie<3 MIN ALDRA BÄSTA TVILLING!<3

sen typ skulle tom och kevin dra så dom och såtlis började cykla sen sa jag att kevin skulle stjussa mig så han gjorde det,,.
sen aahh vid strandtorget drog dom:P

då satt jag och emelie vid bussarna och väntade på emelies buss, snackade och lyssnade på musik(A)
sen kom hennes buss då drog jag också hem<3, sen typ aahh elller ni sitter jag vid datorn och har typ damp!!!

jag nyser hela tiden, antigen äre för damm, möggel eller pollen:S:O FUCK OFF!!! haha;(

aja:)
imorgon ska jag till bup 2 gångerä-.-' och till min döda gammelmormor...

ville bara skriva ocksåå...

'  JAG SAKNAR DIG SARA STORASYSTER! '


Gammal gullig bild på dig och mig som små...<333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är typ lätt sur och dampar hela tiden :D

2010-06-22 @ 22:57:28
Postat av: liisa´

okej;) och vem skrev

2010-06-22 @ 23:00:05
URL: http://virullarfram.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan nt du börja i idrottsklass?

2010-06-22 @ 23:42:55
Postat av: liisa´

varför?

2010-06-23 @ 19:36:10
URL: http://virullarfram.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är kul ;) och dina kompisar går där !

2010-06-23 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0