konstiga frågor;)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Just nu har jag troser och en hockey t-shirt
Vad använder du just nu för skor: inga:S
Favoritfärg på kläder: svart, lila, rosa.. asso olika, bror på VAD för kläder

Senaste person som
Sov i din säng:
ehm, jag tror jag haha!
Du pratade med: Mamma/Emelie hahahhaaa!!
Du delade en drink med: eeeh hahah va:Ö
Du gick på bio med: Emelie:)
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Kevin

Senaste
Låt du hörde:
3 Doors Down-Here whitout you
Film du såg: Saw 2
Mat du åt: Sallad
Kram: Anton
Puss: -
Fest: Vet inte
Känslan: irriterad
Ilska: igår
Resa: Barcelona
Glädje: vene
Dröm: inatt..
Boken du läste: meh! jag läser inte-.-'
Personen du träffade: Emelie är jag med just nu
Personen du pratade i telefon med: mamma/adam
Personen du fick sms av: Anton
Gången du åt en 7-eleven korv: :S vet inte, fan är det för fråga:Ö
Gången du var utomhus: igår
Gången du sov: inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: kommer inte ihåg, snart en vecka sen iallafall
Saken du köpte: cola

Om dig

Namn: Liisa Linnea Chistina Eklund
Ålder: 13
Smeknamn: dampliisa
Syskon: storasyster Sara
Sysselsättning: :S
Bra egenskaper: hon kan slåss/liisas kompisar och andra...
Dåliga egenskaper: blir lätt sur!
Linje/klass: ( sommarlov ) men ska börja 7A2
Hårfärg: blond ientligen men färgat för typ 2 år sen så är brunett nu!
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 39, taskig fråga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0