Slaggar hos Emelie bästavän 3dje gången i rad:D haha;)

HejHej!

Idag har jag vart på vallen med Anton H, Adam R, Tom, Kevin S och Emelie F:)
Vi spelade lite fotboll eller jag och Kevin passade till varandra:P Men asso sen jagade Anton mig och han bärde mig på hans rygg, SERIÖST JAG DOG! Men jag uppstod föratt blogga:D
Aja... Vi drog till centrum också:) Och köpte cooooola och massa olika saker;Ö
Sen drog vi till Gulamåsen och aahhh vetefan;P

Men ska dra till Tyresö skola med Anton H, Adam R, Kevin S, Tom och min bästavän....


EMELIIIIIIEEE!!!!:D:D:D



Adam, jag, Anton hoppar upp på min rygg och Kevin med blå t-shirt:)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kevin ser lite förvirad ut :P undra vad han ser :P

2010-06-22 @ 23:03:22
URL: http://terbaik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0