avatar

hej nu är liisa tillbaks t datorn, fast här uppe på vinden:P
Men idag har jag och emelie älskling vart i stan och kollat på bio och sånt.. Vi såg " Avatar " den va ganska grym, fast INTE första timmen!!!! hahahahhahaha!!!!!:Ö:Ö och sen iaf typ emelie ba jag vill vara en avatar jag ba aah jag vill vara dendär tjejen,, då börja hon och jag as-skratta, det va ganska pinsamt för tanten brevid mig satt och klodde då!!!:Ö:Ö hahahha, aja<3
oj.. juste igår va jag med axel, martin, jeppe och emelie älskling igeeeen!!!:D<3 emelie och jag åkte t gullmars och träffade axel, martin och jeppe. 
Men vi typ gick runt lite sen åkte vi t tyresö;) och då gick vi från tyresö centrum t öringe sen från öringe tillbaks t petterboda.. hehe lite onödigt menmen..(a)
vi har inte gjort så mycke elle aaaah.. men inatt och efter bion  hade jag så j******************************************************************************************vla överdrivet ont i kroppen:O:O:O:(
aja jag lägger upp bilder från igår och idag om vi tog några:S efter emelie har lagt upp dom på hons blogg
puss

ngn gummal bild frånnär jag va tsm med chribbe.. aja chribbe är t höger;)

ngn GAMMAL bild från när jag va wnb fjortis.. ( hahhaha tänker fuck no lägga upp dom man SER att jag va wnb fjortis:Ö )

när jag va liten:P;)

skiiit gammal bild, fast jag va iaf brunett:D

gammal bild:)(L)

GAMMAL bild:)<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0