Emelie Fransas:

Emelie,

Du är så j*vla mycket för mig!
Helt seriöst tror jag inte du fattar hur mycket du betyder.. Men jag ska verkligen försöka beskriva det i denhär texten.
Asso Emelie du började i min skola som nu är vår;) Föratt vi skulle vara med varandra mer. Så blev det ett tag men sen började vi bråka mer och mer... Fast ietligen BRÅKAR vi inte, bara inte är sams och inte har kontakt!

Everything I do, I do it for you.

Jag kommer ihåg första gången vi bråkade. För du va med Cissi...''/
Och vi hade slöjd och vi satt och grät, iaf jag!
Jag skrev en text på bloggen och till dig precis som jag gör nu. Och för några dagar sen kom ju du förbi mig och gav mitt ett brev eller papper eller vad man ska säga. Och några bilder. Som du sa, inte så gamla men minnen...
Faktiskt orkar eller VILL jag inte skriva någonting idag heller men gör det ändå..
Måste skriva av mig.
När jag ser dig i skolan när vi inte går fram och kramar eller iallafall hälsat på varandra tänkr jag på allting vi har gjort och vill verkligen bara spola tillbaka tiden, så har jag känt många gånger när du och jag inte är sams!
Jag minns på kören, när vi först cyklade dit eller jag stjussade dig. Sen ställde vi oss där och värmde upp. " Pillepallepolle!!!!! "
Fan vad kul det va asso. Sen dendär fett fina låten vi sjöng..''/
Och kören...
Och seriöst!!!!!!!! Våra fett fina och underbara bilder!!:O:O<3

Emelie allvarligt...

Jaja JAG ÄLSKAR DIG´!

















































 



 
































 
Vi har många fler bilder, men orkar inte lägga upp fler!
Men somsagt.
JAG ÄLSKAR DIG EMELIE FRANSAS!





Kommentarer
Postat av: Emelie

aww, men gumman du vet att du inte gjort ett skit fel! Och du ska veta att jag inte är ett dugg sur på dig. Det är verkligen inte ditt fel, verkligen ingenstans! Och du betyder världen för mig! Asso utan dig lever jag inte och så är det! Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, du lyser upp min dag! Och när jag lämna dom där " några " bilderna, jag höll på att börja gråta, jag kunde inte ens se dig i ögonen och säga här, jag var tvungen att kolla bort, FÖRLÅT! Och när jag skrev lappen på busshållplatsen, jag hade tårar i ögonen och några föll väl ner då & då, men det var inte det vi skulle komma till, Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig oavsett om vi bråkar eller inte!

Jag kan inte leva utan en som betyder mer än allt för mig! Och när jag säger att jag älskar dig som bästavän och älskar dig mest och allt vad jag nu säger, lyssna, ta åt dig, för jag säger det inte för att det är fina meningar som " VISSA ANDRA " HOST utan jag säger det med full sanning, jag menar Liisa hjärtat, du känner mig väl, du vet hur jag fungerar, jag skulle inte ens tänka tanken av att ljuga framför min bästavän, NEVER!

och aa, jag älskar dig gumman, YOU KNOW THAT!

I'm nothing without you baby §

2010-03-18 @ 21:09:19
URL: http://allwaysloveyou.blogg.se/
Postat av: liisa´

ahwww..<3

fett gullig du är älskliiiiing.

Detsamma(L)<3

Puss love u.

2010-03-19 @ 07:12:29
URL: http://llce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0