hemma idag,

tjjueh,   igår kväll va jag ju somsagt med jxj. elle först med emelie, sen drog hon och jag t centum föratt träffa hennes mamma, anita, eliott och alex. för typ anita fyllde år elle ngt:S men sa inte grattis så säger det nu:P GRATTIS!
men ah när emelie gått drog jag t stimmet och snacka med jxj i telle sen skulle han dra t jeppe sen gick jag t bänken och sen t tyresö gymnasium och träffa jxj. sen va vi! sen gick jag hem och sen kom jag hem och duscha och sånt. HAHA!:):P

men ah, idag ska jag inte t skolan. har skit ont i huvet och mår lite illa och sånna saker;S är typ förkyld med:(
asso det är fett tråkigt att vara hemma ientligen. man har INGENTING att göra:O antingen sover man, elle kollar på datorn men ingen är inne på msn elle ngt eftersom alla är inne i skolan:S:O:(

men aja ska typ tråka nu, sova snart igen kanske<3 men aja pusshej

 JAAAAAAAAAAAAAG!!(Q)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0