Jag bloggar för Liisa undertiden hon inte kan blogga (:

Hejsan, jag kan börja med att skriva lite om vem jag är..

Jag heter Emelie och är 13 år..
haha aja, nu vet ni lite i alla fall xD <3

Som ni vet så skulle Liisa åka bort, och eftersom att jag ändå kan blogga för henne så behöver bloggen inte stå stilla.. Fattar ni ?? Haha <3

Jaja, men idag fyller min bästavän år, Raffi dåra. Jag ska hem till henne eller så möts vi..
vi måste bara göra oss i ordning.. Jag satt uppe halva natten idag/igår haha, så jag vakna vid 10 och är ännu rätt så trött men men, jag ska ju möta Raffi och då blir man ovanligt pigg :D Alltid lika kul <3
Själv har jag en egen blogg att ta hand om, så det kanske inte blir så mycket uppdatering för min del, men lite i alla fall.. :) <3

Nu måste jag fixa mig i ordning innan Raffi säger att jag är segare än segast, vilket jag typ är :$ Men,
ha det riktigt nice, snart kommer väl våren hit så ja, ha en bra dag (:

Cya bitcheeees - Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0