jag har sagt det många gånger..

Emelie Fransas♥Liisa Eklund

Jag vet inte heller vart vi tog vägen.
Hur mycket någon försöker göra satt jag ska sluta älska dig kan jag lova dig att dom aldrig kommer lyckas.
Och somsagt ALLT har sitt slut, men ditt och mitt slut trodde jag var döden!
Men om vi kämpar för det vilket det kanske inte verkar som att jag gör kanske det kommer bli så?
Jag vill faktiskt inte skriva någonting. Men alla minnen somsagt skit underbara! Och jag lovar, dom betyder fan skit mycket.
Vi träffades av en ren slump:) Och jag ångrar att jag började på simning för då skulle inte alla klaga på att jag slutade. Men jag är hur lycklig som helst över att jag började satt jag träffade dig!!!!:D<33333

Asso vi har verkligen grymt himla mycket gemensamt!
Och det som du sagt till mig. Att folk säger att vi är som syskon. VAFAN! SÅKLART VI ÄR?!

Minns dendär dagen på Grönskär. När vi åkte med min ribbåt. Och din röv och svanskota typ va döende ett tag:Ö
Och när vi gick på dansen och kören ihop. HAHA!!:)

Jag älskar dig Emlie älskling.
Jag skiter i om du inte älskar mig eller om jag inte betyder ett skiiiit för dig.
Men du betyder mycket iallafall.
Det ska du veta!!(L)

I LOVE YOU<3



             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0