Jag saknar fuck no DIG, men jag saknar oss.

Läs Johanna.
DU och JAG hade dom bästa tiderna förr, förr alltså det som inte finns kvar nu.. Det som var j*vligt länge sen!
INGENTING gick somsagt före vår vänskap. Allt handlade om DIG och MIG! Om du eller jag bråkade med någon lärare eller någon kompis eller någon i klassen eller vem som HELST. Var det du och jag på en sida mot dom andra. Fan INGET kunde skillja oss åt. Men det mästa har ju sitt slut, där avslutade ditt och mitt kapitel och vi fick gå vidare... I början trodde jag faktiskt att vi absolut inte skulle bli vänner men efter lite mer än ett halv år blev vi sams,. Men du hade förändrats vilket jag också kanske hade gjort.. Men jag ville inte säga något för jag tänkte om vi skulle börja bråka igen.. Jaja nu tänker jag inte skriva så mycket mer bara att jag älskar dig för den Johanna som jag lärde känna. Den jag har känt i 9 år. Men nu är den Johanna borta.. Men våra tider glömmer jag aldrig gumman. Men jag tror inte att det är någon idé att försöka bli sams igen.

SÅ VI SLUTAR HÄR?














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0