r u b r i k

tjenare:)<3
Idag har jag vart i sickla med farsan, vi köpte ett skor t mig, fast meningen va att vi skulle köpa några jeans elle byxor överuhvetaget t mig(a) Men så blev det inte....
Men sen åkte vi t simhallen föratt hämta christoffer och min syster. Sen lämnade vi av christoffer och kom hem, och jag satte mig vid datorn och började tjaffsa med _ _ _ _ _ _ _ ... skriver inte namnet och om vad för hon kmr bara säga t hons mamma och pappa och det är bara för irriterande. Men sen gick jag ner och gjorde lite matte med farsan och sen nu sitter jag och lyssnar på en låt som va med i melodifestivalen " I did it for love " den är skiiit fin(Q)(L)
Men ah.. Orkar inte skriva så mycket mer:)..<3

Puss/Liisa..

 Jessica Andersson-I did it for love!

 En bild på mig i början av 6:an ( första dagen;)<3 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0