stänger av datorn nu:):*

hejsan alla roliga, underbara, coola, fina, söta och ah ni fattar haha(a)
nej skoja bara... Har ingenting speciellt att göra så bombar med tråkiga saker i bloggen just nu....:P

har vart i skolan, vart hemma och sånt, sen har jag vart ute med felicia ( segelstam ) och nu snackar jag med jxj/jocke/joakim/joxi:)

men när jag var med felicia, först var hon hemma hos julia sen gick hon ut och träffade mig eftersom jag väntade under tunneln.. Sen snackade vi lite saker,. Vi gick typ förbi där Patricia bor så vi träffade hon för hon skulle hem t Mandi. Sen gick vi typ på väg t Alby... Sen en bit efter skogen kunde jag fan inte gå längre! Är så j*****vla mörkrädd!!!!!!!!!!:'(
Men sen gick vi t Strandpärlan och typ gungade och snackade sen gick vi hem t mig, och medans jag åt pommes satt Felicia och chattade och massa skit. Sen typ hänkade jag hon t busshållplatsen, sen gick hon på bussen och Jocke ringde mig så vi har snackat sen dess,:)<3

Aja ska stänga av datorn nu.. Pusshej:*


 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!:D<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0